PDA

View Full Version : TWC - 6.7.15 - Smokehouse 52 - Chelsea



Gas Man
06-05-2015, 05:10 PM
So meet in Belleville at the Mobil Gas station off I-94 Rawsonville Exit
2120 Rawsonville Road
Belleville, Michigan

Meet at gas station at 1000
Kickstands at 1030

rough plotted route on google (https://www.google.com/maps/dir/Belleville,+MI/Smokehouse+52,+Park+Street,+Chelsea,+MI/@42.2787951,-83.7154132,11z/data=!4m26!4m25!1m15!1m1!1s0x883b5095d7624ccf:0xb4 a6f19a2c45da86!2m2!1d-83.4852133!2d42.2047619!3m4!1m2!1d-83.6830211!2d42.3071329!3s0x883cac05dbcd60d9:0xbac 1da33549215f5!3m4!1m2!1d-83.8131659!2d42.3348912!3s0x883cb3ba9e1a3a49:0x185 4186793f2e434!1m5!1m1!1s0x883ccc01dc83a567:0xe2274 8990db51157!2m2!1d-84.020391!2d42.317294!2m1!1b1!3e0?hl=en)

Arrive at 1145-1200
at
Smokehouse 52
on Zomato (https://www.zomato.com/jackson-mi/smokehouse-52-bbq-chelsea)
On Facebook (https://www.facebook.com/pages/Smokehouse-52-BBQ/192458297549228)


Weather looks clean...

Who's in???

Bagger Dave
06-05-2015, 05:50 PM
I'm in! :rockwoot:

alhall88
06-05-2015, 05:59 PM
Sweet if work doesn't come calling I can make this

jcbrown391
06-05-2015, 07:20 PM
I love Smokehouse 52! I'm in!!

leebo
06-05-2015, 07:41 PM
Can't make this weekend to much crap to catch up.plus getting new front door installed.

Kosher
06-06-2015, 05:58 AM
Afternon weather looks a bit dodgy, I'll be riding back from Sandusky in the morning, if it looks ok weather wise I'll try to catch up to yall.

Bagger Dave
06-06-2015, 06:09 AM
Afternon weather looks a bit dodgy
yeah, I'm seeing 80% chance of heavy showers for my area in the afternoon....I will keep an eye on the weather also....suppose to be a storm rolling in. If it looks like I won't be able to dodge it...I might have to call this one off myself

Gas Man
06-06-2015, 12:31 PM
Sweet Joanne....

I see that weather BS. When I booked it the weather man had killed the rain... now it's back... we shall see..

Bagger Dave
06-06-2015, 07:33 PM
I am out for this one. I drove down to Allen Park today and 94 East and West bound are closed both ways...1 lane traffic to get to 75 south...detours up the ass! and heading back East was the same thing...even at 7pm! plus the weather is going to be shitty in the afternoon here....so I will catch up with everyone in a couple weeks on my next weekend off.

Gas Man
06-06-2015, 08:45 PM
Suckola Dave.

Weather looks good down here till 6pm

Bagger Dave
06-06-2015, 09:51 PM
Yeah...I just found out what is going on there...will be closed until 5am Monday morning.....
http://www.michigan.gov/mdot/0,4616,7-151-9620_11057-355880--rss,00.html

sprink
06-06-2015, 10:00 PM
If I make it out there is anyone going to be there?

Gas Man
06-07-2015, 08:30 AM
Just a short detour would do the trick. It's just the hood LOL

Sprink. I'll be heading to Belleville within the hour to meet whom ever at 1000

Gas Man
06-07-2015, 08:31 AM
Weather looks good till 5-6

Gas Man
06-07-2015, 05:10 PM
We met up... the rest of you chickened out! Even at 1700 tonight, we still haven't gotten any rain.
http://i99.photobucket.com/albums/l311/cjclark69/2%20Wheel%20Michigan/TwoWheelChurch/IMG_0350_zpsy7i2zchp.jpg (http://s99.photobucket.com/user/cjclark69/media/2%20Wheel%20Michigan/TwoWheelChurch/IMG_0350_zpsy7i2zchp.jpg.html)
http://i99.photobucket.com/albums/l311/cjclark69/2%20Wheel%20Michigan/TwoWheelChurch/IMG_0352_zpskybfm8ei.jpg (http://s99.photobucket.com/user/cjclark69/media/2%20Wheel%20Michigan/TwoWheelChurch/IMG_0352_zpskybfm8ei.jpg.html)

Had a great ride out to Chelsea and to Smokehouse 52.
http://i99.photobucket.com/albums/l311/cjclark69/2%20Wheel%20Michigan/TwoWheelChurch/IMG_0353_zps1nzcssfh.jpg (http://s99.photobucket.com/user/cjclark69/media/2%20Wheel%20Michigan/TwoWheelChurch/IMG_0353_zps1nzcssfh.jpg.html)

Got some beef burnt ends and they were yummy
http://i99.photobucket.com/albums/l311/cjclark69/2%20Wheel%20Michigan/TwoWheelChurch/IMG_0354_zpswvtnlb92.jpg (http://s99.photobucket.com/user/cjclark69/media/2%20Wheel%20Michigan/TwoWheelChurch/IMG_0354_zpswvtnlb92.jpg.html)

Then my main was beef brisket sandwich with sweet potato fries
http://i99.photobucket.com/albums/l311/cjclark69/2%20Wheel%20Michigan/TwoWheelChurch/IMG_0356_zpsyqmobco9.jpg (http://s99.photobucket.com/user/cjclark69/media/2%20Wheel%20Michigan/TwoWheelChurch/IMG_0356_zpsyqmobco9.jpg.html)

My theory remains true...

The chief chef and owners are either worried about decor and have okay food (or sometimes bad)
or
they have crap strip mall hole in the wall decor and AMAZING YUMMY food!




Smokehouse 52 is nice looking place.

Bagger Dave
06-07-2015, 05:15 PM
Coolio! food looks good! yeah...I didn't want to have to deal with 1 lane traffic for about 5 miles or so on both sides of 94....yesterday it took me almost a half hour to get through with the 3 lanes going into 1....and that would have sucked being on the bike! Glad you guys had a good ride...I grilled some marinated steaks and had a few beers today...

leebo
06-07-2015, 05:43 PM
Looks Good!

sprink
06-07-2015, 06:50 PM
I had a great time today. Nice time with the small crew. I had Pork, Chicken and Brisket sliders. Only the Brisket was good. Mac and Cheese was good, Coleslaw not so much. Overall, meh,....

RedneckMedic
06-07-2015, 08:41 PM
Ya I had a run down to Ann arbor yesterday and got me some boogie woogie. Damn good shit.

Gas Man
06-07-2015, 10:28 PM
Fuck you Medic. We all hate you now. :lol:

How the hell can this mofo drive 4 hours on a random day and get boogie woogie and we get nothing.

RedneckMedic
06-08-2015, 08:13 AM
And I got paid to do it haha.

Kosher
06-08-2015, 08:22 AM
I'm sorry I missed it. I was coming from Ohio, some friends and I headed down Saturday morning, we hand a grand time goofing around in Sandusky. A nice ride down to Sandusky, then dealership with vendor tents and beer, then Margaritaville basking in the sunshine late afternoon, and downtown scene at night.

I also got my accent lights fixed, a couple werent coming on, and one was not on the same color as the others, and Monster Brite fixed me right up. Lifetime warranty (I supposed if you can get to whatever rally they are at), so all good. They were super nice to deal with.

On Sunday, I couldnt get their lazy asses out of bed in time for me/us to hook up, but it would have been fun. Oh well.

Gas Man
06-08-2015, 09:48 AM
And I got paid to do it haha.

You're not helping your cause... we hate you more now.


Kosher, that sounds like you had a decent time!

sgt13
06-11-2015, 09:47 PM
I am in.

Kosher
06-12-2015, 08:14 AM
I am in.

Interesting.

Gas Man
06-12-2015, 08:17 AM
LOL Interesting because this was last weekend... it just hasn't dropped off the front page. :rofl: