PDA

View Full Version : Caveman's winter mods



Caveman
12-12-2013, 11:14 PM
So I was thinking for my first mod for this winter was gonna go for the custom linkage. What you guys think? With or without the chevrons?
http://i1250.photobucket.com/albums/hh529/Caveman7700/9C2C211F-4CD0-4EB3-A901-D9C691346F24.jpg (http://s1250.photobucket.com/user/Caveman7700/media/9C2C211F-4CD0-4EB3-A901-D9C691346F24.jpg.html)

Gas Man
12-12-2013, 11:28 PM
Right on!!

Klimoman
12-13-2013, 04:35 AM
Looks good Caveman. I just got a rendering from them as well.

Kosher
12-13-2013, 05:01 AM
Looks good man.

Bagger Dave
12-13-2013, 05:32 AM
What! No "Spike Killer" ?!? :lol:

seriously...that looks cool :rockwoot:

Gas Man
12-13-2013, 09:41 AM
What! No "Spike Killer" ?!? :lol:

seriously...that looks cool :rockwoot:

:lmao: :rofl: :lol:

Mudpuppy
12-13-2013, 04:33 PM
looks killer

Denimblack
12-13-2013, 05:39 PM
That's looks cool Cave. Do it... Do it!!

Moesride
12-14-2013, 01:35 AM
Yep....do it. That looks cool.

Caveman
12-16-2013, 04:48 PM
What! No "Spike Killer" ?!? :lol:

seriously...that looks cool :rockwoot:

Nice

leebo
12-16-2013, 04:53 PM
With the stripes!!!own it!

Caveman
12-16-2013, 08:46 PM
I also like the clunky caveman-ish font.

skipper
01-13-2014, 03:02 PM
Nice!!!!!!