PDA

View Full Version : bUTT pUCKER



Gas Man
07-03-2012, 06:42 PM
http://www.youtube.com/watch?v=bhwSTpAhbl4

watch till the end

Uma
07-03-2012, 07:14 PM
WTF?! I'd need to dry off my seat.

Bagger Dave
07-03-2012, 09:23 PM
Oh Shit!! :tremble: yep...I would have had to change my drawers for sure! :eek:

Mad Dog
07-03-2012, 10:52 PM
Asshole needs to be hog tied and horse whipped!

Moesride
07-03-2012, 11:21 PM
That was just luck he didn't expire right there......Damn!

Nobody
07-04-2012, 01:11 AM
that's a pucker so hard you almost have an inverted prolapse...

leebo
07-04-2012, 10:03 AM
What a turd !

Chain
07-05-2012, 10:45 AM
WOW!!!!!! I'd had to empty the drawers for sure! What an ass!!!!! What was in the ditch at the end?

Nobody
07-05-2012, 11:30 PM
WOW!!!!!! I'd had to empty the drawers for sure! What an ass!!!!! What was in the ditch at the end?

I'll give you a hit, it was karma in action..

Caveman
07-06-2012, 02:43 AM
Well, although the fool was passing, 1) going uphill, 2) over a double yellow, and 3) where he had no business doing so, he did however recognize he f'ed up and went in the ditch to save the rider. However, on that note some newer riders might not recognize what was happening and may have swerved into thier swerve.

At the end, Chain, was the remains of his POS sedan in the ditch. Served him right.

Chain
07-06-2012, 07:41 AM
I'll give you a hit, it was karma in action..

That's what I thought, but couldn't tell... I think I'd go throw a few just to make sure...

Hawgrider
07-06-2012, 09:25 AM
Un intentional lane splitting sucks. After I let the crap run down my pant leg.... Id be on a ass stompin mission. If that was him in the ditch at the end of the vid being in the ditch would be the least of his problems.

Gas Man
07-06-2012, 02:54 PM
Un intentional lane splitting sucks. After I let the crap run down my pant leg.... Id be on a ass stompin mission. If that was him in the ditch at the end of the vid being in the ditch would be the least of his problems.

:lmao: Love it!!