PDA

View Full Version : New Guy from Shelby Twp



vlmuke
04-18-2012, 10:20 PM
HI I am in Shelby new to forum

RedneckMedic
04-18-2012, 10:51 PM
Welcome to the Forum tell us about yourself and what you ride and as always pics help

Gas Man
04-18-2012, 10:57 PM
Welcome. What you riding?

Bagger Dave
04-18-2012, 11:04 PM
Welcome :cheers: ^^^ What Gas said!

vlmuke
04-18-2012, 11:55 PM
Sorry I am from Shelby TWP
I have an 06 1200C and a 2010 iron, wife rides an 11 Bonniehttp://i1116.photobucket.com/albums/k561/vlmuke/photobucket-5084-1331495828332.jpg

vlmuke
04-19-2012, 12:11 AM
Well, The 06 was a project I got over the winter it looked like someone tried to make a bobber out of it but didn't know what they were doing, this is my second season riding, actually I rode all year, we decided to get the 10 iron to share last April, LOL, so I got her the Bonnie for our Anniversary, I actually had a Seca I rode for 3 years about 20 years ago, till it got stolen, I have been up her for almost 3 years now originally from Indiana and Ohio.

Caveman
04-19-2012, 04:53 AM
Nice lookin collection.

sprink
04-19-2012, 06:21 AM
Welcome!

junkyardjon
04-19-2012, 07:13 AM
welcome

Moesride
04-19-2012, 07:37 AM
Welcome :cheers: Glad to have you here.... Nice bikes!

Thruxtonbill
04-19-2012, 08:04 AM
Welcome, I'm in Shelby as well, nice bonnie.

vlmuke
04-19-2012, 09:01 AM
Welcome, I'm in Shelby as well, nice bonnie.

I think I saw you riding down 23 mile either yesterday or the day before
Thanks

Thanks for the warm welcome Everyone!!

Remo
04-19-2012, 09:34 AM
:welcome: to TWMI

Gas Man
04-19-2012, 10:16 AM
Nice set of steeds!!

Kosher
04-19-2012, 10:36 AM
Welcome to the loony bin, nice stable and ride safe.

Mad Dog
04-19-2012, 11:20 AM
Welcome to the forum!

Thruxtonbill
04-19-2012, 04:07 PM
I think I saw you riding down 23 mile either yesterday or the day before
Thanks

Thanks for the warm welcome Everyone!!
Yeah I think I took a short ride on Tues and stopped by to see the gang at Triumph Det. Send me a PM if you wanna run the loop to lakepointe sometime.

SportstersPaul
04-21-2012, 10:45 PM
Welcome, nice to see you on this forum as well!

vlmuke
04-23-2012, 02:34 PM
Welcome, nice to see you on this forum as well!
Hey, Thanks

Gas Man
04-23-2012, 02:53 PM
Everytime I see your Triumph I just think... cafe racer it... strip that sexy bitch down.

vlmuke
04-23-2012, 10:29 PM
Everytime I see your Triumph I just think... cafe racer it... strip that sexy bitch down.

I would, but its the wife's Bonnie and she likes it like that as it reminds her of her Dad's old Triumphs, So that's the way it stays LOL

Gas Man
04-24-2012, 07:51 AM
Yeah can't argue with that.

vlmuke
04-24-2012, 11:13 PM
Gotta keep the boss happy