PDA

View Full Version : re Swap meet this weekend



toby
02-07-2011, 11:20 AM
anyone going to the
Swap meet this weekend just ??? i be there if any one want to chat this sunday:weld::drag:

Gas Man
02-07-2011, 12:55 PM
What? Where? I hate those things... problem is I don't roll the correct type of bike to be a customer base of those swap meets.

Bob
02-07-2011, 05:45 PM
Yeah where is it at and when?

toby
02-12-2011, 10:12 AM
http://www.motorcycleswap.com/

fatmanracing
02-12-2011, 11:59 AM
Damn I want to go... always on weekends I cant go...

Spaz
02-12-2011, 12:02 PM
Theres never a good reason to miss a swap meet.

SportstersPaul
02-12-2011, 08:26 PM
I'll be there about 11:00, will ride down weather permitting, meeting Greg,(Sprink), and Perry, (Sportsterdude) at the center. They won't be riding, anyhow look us up we'll be easy to find, kinda look like bikers.....

Spaz
02-13-2011, 04:49 PM
Went to the swap today. Great if you like Harleys'. Having an old Kaw, there wasn't much for me. One guy had a mag wheel that was worth $40, maybe. Wouldn't budge from $100. Said he came all the way from Ohio and wouldn't even think about takin less. I did meet some good, old Triumph guys tho.

Bob
02-13-2011, 04:53 PM
Went to the swap today. Great if you like Harleys'. Having an old Kaw, there wasn't much for me. One guy had a mag wheel that was worth $40, maybe. Wouldn't budge from $100. Said he came all the way from Ohio and wouldn't even think about takin less. I did meet some good, old Triumph guys tho.

I don't get people like that. Someone emailed me on another site wanting to buy my ammo and they said, "If I make the drive can I have it for $X?" WTF? Just make me an offer don't make it about how far you drive. LOL I drive an hour to get to Cabela's and I never go in and say, "Can I have this fishing reel 1/2 off because i drove an hour to get here."

sprink
02-13-2011, 04:53 PM
Very Harley oriented, but it was one of the best swap meets I've seen in years. More parts than tee shirts and crap. Some pretty cool bikes too.

Spaz
02-13-2011, 07:09 PM
Yeah LOTS of parts. I did pickup a few things that I didn't even know I wanted.

toby
02-15-2011, 10:03 AM
:(dam i missed it work late sat night