PDA

View Full Version : Anybody else get your bike out the last 2 days?



Lumpy
02-20-2010, 09:01 PM
The sunny skies and temps in the 30s were just to much. I have had the bike out the last 2 days after work for a couple hours. Now I gotta get it cleaned up again...ugh.

Good God I am ready for spring.

Bob
02-20-2010, 09:09 PM
Not me. I saw a dude out on a Nightster yesterday though.

Gas Man
02-20-2010, 09:39 PM
I have not. I won't get them out till after a good rain. Need to wash that salt off the roads. I don't want that shit on my alum or chrome. NO WAY NO HOW

Mad Dog
02-20-2010, 10:55 PM
Same here. Not till the roads get washed down.

Cafe
02-21-2010, 12:35 AM
yep me and the wife were out screwing around today. i wanted to get my xr out but my tires are still studded. perhaps tommrow ill head out to st clair. i did get to ride the last snow storm we had. i was out for a few hours on my xr. people were very confused to see a motorcycle in 6 inches of snow, just add 122 screws and im good to go haha

Gas Man
02-21-2010, 12:55 AM
awesome... put up a pic of that!!!

Trainguy
02-21-2010, 07:31 AM
Nope Nope Nope. I did meet a guy on 8 mile on my way home from work Friday at 10pm it was 23 degrees out.

jerrygsx
02-21-2010, 04:43 PM
Bike seems great, rode few times around the block, can't wait to get a better day to open it up a little!

telecast
02-21-2010, 04:48 PM
I've been out in the garage a few times this weekend. The bike keeps yelling at me but I decided to let it set a few more weeks. The snow coming tomorrow makes that an easy choice. Plus I'm kind of like GasMan, I'd rather the roads got a good spring rain first.

So, I'll just keep going out to the garage and tellin' the bike to STFU.

Mad Dog
02-21-2010, 05:28 PM
So, I'll just keep going out to the garage and tellin' the bike to STFU.

You too huh?lol

Gas Man
02-21-2010, 08:42 PM
I've been out in the garage a few times this weekend. The bike keeps yelling at me but I decided to let it set a few more weeks. The snow coming tomorrow makes that an easy choice. Plus I'm kind of like GasMan, I'd rather the roads got a good spring rain first.

So, I'll just keep going out to the garage and tellin' the bike to STFU.
http://i99.photobucket.com/albums/l311/cjclark69/Posting/ry3D480aaa.jpg

Bagger Dave
02-21-2010, 09:42 PM
same as Gas and Mad Dog....still way too much salt on the road here....I also wait for a few good rains to wash the shit away:D

junkyardjon
02-21-2010, 10:31 PM
wish i could but i'm still moving into the new house

Mudpuppy
02-22-2010, 10:41 AM
yep i was out on saturday and i need to do a good rinse job on her.. there was some water on the road that i would assume is like salt water, eh..

Mudpuppy
02-24-2010, 09:26 AM
Pics from last Saturday:
http://i340.photobucket.com/albums/o348/mudpuppyr6/First%20Ride%202010%20022010/Ride022010001r.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o348/mudpuppyr6/First%20Ride%202010%20022010/Ride022010002r.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o348/mudpuppyr6/First%20Ride%202010%20022010/Ride022010004r.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o348/mudpuppyr6/First%20Ride%202010%20022010/Ride022010005r.jpg