PDA

View Full Version : Thought of the day...



RoadZombie
02-10-2010, 08:34 PM
Why couldn't the Toyota I got stuck behind this morning have an incident of sudden accelleration? Not like we don't have snow EVERY damn year.

Gas Man
02-10-2010, 09:25 PM
a FUCKIN men!!!

GET THE FUCK OUT OF MY WAY YOU FUCK FACE PIECE OF SHIT!!!

RedneckMedic
02-11-2010, 12:08 AM
+1 on that shit its those slow fucks that cause accidents when the rest of us are driving our normal pace and we have to hit the brakes and start sliding across the road.

Mudpuppy
02-11-2010, 12:24 AM
oh i had fun with it last night.. doing 70 in 4wd whipping by motherfuckers on the shoulder.. yep i was the asshole in the SUV.. fuck em..

RoadZombie
02-11-2010, 12:25 AM
I damn near rammed a Carrolla off the road this morning. 10 MPH down a 35MPH street. *Shakes head*

RoadZombie
02-11-2010, 12:27 AM
oh i had fun with it last night.. doing 70 in 4wd whipping by motherfuckers on the shoulder.. yep i was the asshole in the SUV.. fuck em..

LoL Me too...F150 4X4. LOVE being the obnoxious asshole with the 4WD. Haha!

Mudpuppy
02-11-2010, 12:42 PM
LoL Me too...F150 4X4. LOVE being the obnoxious asshole with the 4WD. Haha!

Hell yes - it is so much fun.. I love how that Expedition drives in the snow..